4Launch maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren, klik hier voor meer informatie over cookies.
Door gebruik te maken van deze website accepteert u het gebruik van cookies.

RMA

Hoe stuur ik mijn product terug?

Herroepen

Een product aangekocht welke toch niet bevalt? Dubbel cadeau? Of gewoon omdat het niet gewenst is? Dan kunt u de bestelling herroepen binnen 30 dagen na levering naar ons retourneren binnen 14 dagen na herroeping. Heeft u een product welke defect is? Dan kunt u hieronder terecht bij "Aanmelden defect / beschadigde levering"

Met het RMA aanvraag formulier kunt u het product bij ons aanmelden. Vervolgens ontvangt u een RMA nummer van ons. Middels uw account treft u de mogelijkheid om een retour verzoek in te dienen, klik hier om direct naar de juiste pagina te gaan.

Met het verkregen RMA nummer kunt u het artikel naar ons versturen:

4Launch BV
t.a.v. RMA:
Le Havre 125
5627 SW Eindhoven

Omruilen

Uiteraard is het ook mogelijk om het product om te wisselen. Wenst u een andere product in plaats van uw geld terug? Dan kunt u dit vermelden bij het opmerkingenveld van uw RMA aanvraag, om u zo snel mogelijk van dienst te zijn willen wij u vragen het artikel zoals aangegeven op onze website hierbij te vermelden. Let wel op! Hiervoor dient het product wel te voldoen aan de retourvoorwaarden.

Defect aanmelden

Heeft u een product dat niet meer naar behoren werkt of kapot is? Dan kunt u deze aanmelden voor reparatie. Zorg ervoor dat u vooraf een back-up maakt van uw bestanden en controleer of het probleem middels een recovery kan worden opgelost.

Meld uw product rechtstreeks aan via de fabrikant voor een snellere afhandeling.

Óf

Meld uw product bij ons aan

Middels uw account treft u de mogelijkheid om een RMA aanvraag in te dienen, klik hier om direct naar de juiste pagina te gaan.

Met het verkregen RMA nummer kunt u het artikel naar ons versturen:

4Launch BV
t.a.v. RMA:
Le Havre 125
5627 SW Eindhoven

Wilt u meer weten over een specifieke vorm van garantie? Hier treft u een overzicht

Voordat u een reparatie aanmeldt Is het belangrijk om te controleren of het product wel echt defect is, veel problemen kunt u namelijk eenvoudig zelf oplossen. Zorg er ook voor dat u vooraf een back-up maakt van uw belangrijke bestanden.

Als u het product heeft uitgebreid of onderdelen heeft vervangen dient u het product terug te brengen in de staat zoals u het heeft aangekocht om de garantie te kunnen garanderen. (b.v. geheugenuitbreiding, vervangen van de harde schijf enz.)