4Launch maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren, klik hier voor meer informatie over cookies.
Door gebruik te maken van deze website accepteert u het gebruik van cookies.

RMA

Hoe stuur ik mijn product terug?

Herroepen

Een product aangekocht welke toch niet bevalt? Dubbel cadeau? Of gewoon omdat het niet gewenst is? Dan kun je de bestelling binnen 30 dagen na levering naar ons retourneren. Let op dat het product binnen 14 dagen na herroeping bij ons aangeleverd moet zijn. Heb je een product welke defect is? Dan kunt u hieronder terecht bij "Aanmelden defect / beschadigde levering"

Met het RMA aanvraag formulier kun je het product bij ons aanmelden. Vervolgens ontvang je een RMA nummer van ons. Middels het 4Launch account tref je de mogelijkheid om een retour verzoek in te dienen, klik hier om direct naar de juiste pagina te gaan.

Met het verkregen RMA nummer kun je het artikel naar ons versturen:

4Launch BV
t.a.v. RMA:
Le Havre 125
5627 SW Eindhoven

Omruilen

Uiteraard is het ook mogelijk om het product om te wisselen. Heb je liever een ander product in plaats van het aankoopbedrag terug? Dan kun je dit vermelden bij het opmerkingenveld van de RMA aanvraag, om je zo snel mogelijk van dienst te zijn willen wij je vragen het artikel zoals aangegeven op onze website hierbij te vermelden. Let wel op! Hiervoor dient het product wel te voldoen aan de retourvoorwaarden.

Defect aanmelden

Heb je een product dat niet meer naar behoren werkt of kapot is? Dan kunt u deze aanmelden voor reparatie. Zorg ervoor dat je vooraf een back-up maakt van jouw bestanden en controleer of het probleem middels een recovery kan worden opgelost.

Meld het product rechtstreeks aan via de fabrikant voor een snellere afhandeling.

Óf

Meld het product bij ons aan

Middels het 4Launch account tref je de mogelijkheid om een RMA aanvraag in te dienen, klik hier om direct naar de juiste pagina te gaan.

Met het verkregen RMA nummer kan je het artikel naar ons versturen:

4Launch BV
t.a.v. RMA:
Le Havre 125
5627 SW Eindhoven

Wil je meer weten over een specifieke vorm van garantie? Hier vind je een overzicht

Voordat je een reparatie aanmeldt Is het belangrijk om te controleren of het product wel echt defect is, veel problemen kun je namelijk eenvoudig zelf oplossen. Zorg er ook voor dat je vooraf een back-up maakt van jouw belangrijke bestanden.

Als je het product hebt uitgebreid of onderdelen hebt vervangen dien je het product terug te brengen in de staat zoals je het hebt aangekocht om de garantie te kunnen garanderen. (b.v. geheugenuitbreiding, vervangen van de harde schijf enz.)