4Launch maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren, klik hier voor meer informatie over cookies.
Door gebruik te maken van deze website accepteert u het gebruik van cookies.

Over 4Launch

Het verhaal van 4Launch

4Launch is in 2003 door Guido Raaijmakers gestart als webwinkel in (computer)elektronica. Vanuit zijn studie bedrijfskunde aan de Technische Universiteit in Eindhoven heeft hij veel ervaring op het gebied van IT en proces automatisering. Als echte 'techie' begon hij vanaf zijn studentenkamer een webwinkel waarmee hij inspeelde op de groeiende vraag naar het winkelen op internet. Binnen enkele jaren is het bedrijf gegroeid met vele enthousiaste medewerkers en een hoge notering in de Twinkle Top 100 van grootste webwinkels.

Door inkoop bij een groot aantal leveranciers en een volledig geautomatiseerde werkwijze biedt 4Launch een breed assortiment en zeer efficiënte afhandeling tegen haarscherpe prijzen. Service is minstens net zo belangrijk als scherpe prijzen en 4Launch werkt dan ook volgens een klantgerichte benadering. Wij streven naar een zo hoog mogelijke servicegraad. Zowel de consument, de zzp-er, het MKB als ook resellers kunnen bij 4Launch terecht voor duizenden IT producten van alle A-merken. Door de eigen technische dienst kan elke tech enthousiast met specifieke wensen -met keuze uit vele componenten- zijn gewenste PC op maat laten bouwen.

In augustus 2015 werd 4Launch ingelijfd door de Infotheek Groep. om de doelgroep te vergroten en meer klanten sneller en efficiënter te bedienen. Infotheek heeft op e-commerce vlak stappen vooruit kunnen maken onder andere met succesvolle implementaties op het gebied van Business-to-Employee en Educatieve portals. Infotheek Groep heeft besloten om zich volledig te richten op de B2B markt. In goed onderling overleg is eind december 2017 besloten dat Guido 4Launch weer terug onder zijn hoede neemt, omdat hij als geen ander de consumentenmarkt en de klein zakelijke markt kent.